Siemens WM16S793NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16S793NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

WiMo 10-08-2011
Geschreven voor: Siemens WM16S793NL

Nog nooit zo'n geweldige wasmachine gehad. Perfecte resultaten, heel gemakkelijk te bedienen en met heel veel mogelijkheden. o.a. 15 Minuten wasje, lingerie- overhemden- gordijnen- donkere wasprogramma's. Wasmiddelvakje in te delen voor poeder of vloeibaar. Er is de laatste 8 jaar (zo oud is mijn AEG geworden) veel veranderd in wasmachine land. Het heeft me heel veel tijd gekost om via deze site en andere consumentensites in Nederland en Duitsland uit te vogelen wat tegenwoordig goed is. (Woon in Duitsland.) En ik had wel een gelukje... Ik wilde de 16S743 kopen omdat ik deze uitvoering (16S793) wat aan de dure kant vond, maar kreeg voor het zelfde geld toch deze geleverd... Bij Horn in Duitsland.

Jopie50 16-03-2011
Geschreven voor: Siemens WM16S793NL

een prima wasmachine ,wast heerlijk schoon ,ook met het vlekkenprogramma kwam de was er goed schoon uit al duurde dat programma redelijk lang.(had er behoorlijk vieze werkkleren in)zijn meerdere vlekkenprogrammas.
hij is koolstofborstelvrij en is redelijk stil in zijn doen en laten.hij is ruim en er past een eenpersoonsdekbed ruim in,de 2persoons nog niet geprobeert.ook kleine wasjes kun je er gemakkelijk in doen en past het systeem zich aan.ook in de korte programmas wast ie goed schoon.ik heb hem gekocht bij expert en was daar 999,00 euro.